Drömneccessären

 
My Dream Makeup Bag
 
Detta och massor mer såklart skulle nog min drömneccessär/sminkkollektion bestå av! Märken som är bra för huden + fungerar bra skulle jag vilja ha (även om de är dyra). Många av dessa märken (typ alla) har beautyyoutubers som Missglamourazzi och LinnAhlborg tipsat om så jag tror att de fungerar bra!
 
Lipbalm - EOS den har en väldigt rolig och praktiskt form + den luktar jääättegott
Puder - bareMinerals är baserad på 100% mineraler så jag tror att det ska vara bra
Eyeliner Bobbi Brown jag använder mig inte av en eyeliner, så det skulle vara kul att börja med en från ett bra märke
BB-cream - NYX NYX ska tydligen vara bra, även BB-cream. BB-cream är ju bättre än foundation eftersom den inte är lika tung och återfuktar huden samtidigt som den täcker
Parfym - Coco Chanel Behöver väl inte säga så mycket? Det är Chanel. 
Concealer - NARS vad är bättre än en bra concealer på de morgonarna man ser ut som en zombie eller har runt 100 finnar
Primer - Benefit sminket håller längre och ser bättre ut med primer, så varför inte?
Mascara - YSL jag har hört mycket bra om denna, dessutom är mascara iallafall det viktigaste i sminkväg
Läppglans - Victoria's Secret saker från VS luktar alltid gott och fräscht
Ögonskuggspalett - Bobbi Brown färgerna är väldigt fina och naturliga, riktigt fina
Sminkborstar - Real Techniques dessa borstar ska fungera bra och ha hög kvalitét, så varför inte på dessa också?
Neccessär - Victoria's Secret en superfin, glittrande och uppfriskande neccessär i vardagen. Älskar den!
 
obs. klicka på bilden för att se vad produkterna heter osv. kram
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback