Shopping

Jag köpte ju lite i Skärholmen så jag tänkte visa det! Jag är jättenöjd med allt, dessutom var det rea och sånt så det var bra. Jag behövde smink och produkter så jag köpte bara det. Sammanlagt kostade allt 266 kr och jag köpte för mina egna pengar. 
  
 
Cherry Me Babylips från Maybelline New York. 39:- HM. Den luktar lite bärigt och ger en röd, inte så jttestark och fin färg.
 
 
Mint Fresh Babylips från Maybelline New York. 39:- HM. Luktar verkligen mintigt och fräscht och ger ingen färg.
 
 
The Rocket Volume Express Mascara från Maybelline New York. Kostade endast 99:- på HM istället för 135:-. Jag har haft den förut och den är verkligen jättebra. Tjejen i kassan berättade att den var hennes favorit och tipsade även om den. Den har en gummiborste som ska vara bra och klumpar ej.
 
 
Fit Me Concealer från Maybelline New York. Kostade endast 89:- på Kicks istället för 99:-. Hoppas den är bra, isåfall kommer jag använda den under ringarna. Det är ett stift som gör det enkelt och ganska hygieniskt att applicera. Jag har i nyans 115 som jag tror passar, det är den vanligaste.
 
 
Okej, så vad tyckte ni om inlägget? Vill ni ha fler/färre såna här inlägg? Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback